Nytt på Naglarna 2013-05-20

Beauty By Lexi / 20 Maj, 2013 - 13:57 / Nytt På Naglarna

 
 
 
Förlåt för att jag har upptaderat så dåligt, mycket annat har gått före. Har tänkt att lägga upp några dagens men när jag väl ha sminkat mig så är det alltid något som gör att jag får bråttom och hinner ej knäppa några kort. Jag ska bli bättre på det. Nåväl, naglarna är nymålade som ni ser. Gjorde strimmorna med en Art Liner, det kommer jag inte göra nästa gång. Dotting Tool skulle fungera bättre, men nu har jag lärt mig det. Om ni undrar vad jag har använt så kommer listan här nedan.
 
NAGELLACK
IsaDora Wonder Nail (Wide Brush), 651 Silver Sparkles
IsaDora Wonder Nail (Wide Brush), 749 North Star
Depend Art Liner, 1062 Svart
Seche Vite, Dry Fast Top Coat
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: