Essie neons 2013

Beauty By Lexi / 12 Juni, 2013 - 13:32 / Nyheter På Skönhetsfronten

Vad tycker ni om dessa godingar från Essie? Vilken är eran favorit? Mina är tveklöst det rosa (Bottle Service) och det orangea (Saturday Disco Fever), snacka om härliga sommarfäger. Jag älskar rosa naglar på sommaren, ju starkare färg desto bättre så dessa neonlack föll mig verkligen i smaken. Vet någon om dessa lack är pigmenterade eller blaskiga? Så trist när man måste måla ett vitt lack under får att få full effekt. Något jag verkligen gillar med Essies nagellack är namnen, även dessa neonlack fick härliga namn. Till vänster hittar vi Bottle Service, DJ Play That Song, Shake your $$ MakerSaturday Disco Fever, Boom Boom Boom och sist men inte minst till höger har vi Bouncer, It's Me! Passande namn? 
 
 
 
Källa:http://www.essie.com
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: