M∙A∙C Viva Glam Nicki

Beauty By Lexi / 05 Maj, 2013 - 10:58 / Makeup

 
 
 
 
 
Kom just på att jag har glömt att visa er denna födelsedagspresent, M∙A∙C läppstiftet Viva Glam Nicki. Måste dock påpeka att jag tycker det är snyggare på alla andra. Min hudton gör sig inte superbra med denna färg men den är ju dösnygg så jag kommer ändå att använda det. 
 
Varje krona från vinsten går oavkortat till M∙A∙C AIDS Fund som hjälper kvinnor, män och barn som drabbats av HIV och AIDS. Superbra initiativ av M∙A∙C om ni frågar mig, fler märken borde snappa upp detta.
 
Jämför jag detta läppstift med mina Maybelline Color Sensationals så föredrar jag faktiskt dom från Maybelline. Visst förpackningen känns helt klart lite mer lyxig på ett M∙A∙C läppstift men jag upplever att Color Sensationals sitter minst lika längre på läpparna och är bra mycket billigare. Men som sagt, jag måste nog testa detta läppstift lite mer innan jag vågar mig på en full recension.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: