Dagens Look 2013-05-25 (Försenad)

Beauty By Lexi / 27 Maj, 2013 - 01:30 / Dagens Look

 
 
 
 
 
 
 
Här kommer så uppdateringen med produktlista etc, förlåt att det tog ett tag. Vanligtvis när jag applicerar en skugga brukar den få kika fram över globlinjen men inte denna gång. Här var tanken att när jag tittade raktfram skulle den neongula skuggan bara synas runt själva ögat så det inte vart för mycket. Lade en neutral skugga i globlinjen för att värma upp och göra övergången lite mer suddad. Som ni kanske ser så valde jag att matcha mitt halsband, därav det neongula. För att förtydliga så hade jag en hel svart outfit och därför vågade jag köra på lite extra runt ögonen.
 
ÖGON
Too Faced Shadow Insurance, Original
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24 H, 01 Black
Maybelline, The Colossal Volum' Express Mascara
88 Palette, Neongul färg
88 Palette, Neongrön färg
Urban Decay, Tease
 
ÖGONBRYN
Anastasia Beverly Hills Brow Ex-Press, Brunette
 
ANSIKTE
e.l.f Contouring Blush & Bronzing Powder
Too Faced, Candlelight Glow
 
LÄPPAR
KICKS Lipstick, Slumber Party
 
Postat av: Ida

Snyggo!

Svar: Tack, fina du! :)
Alexandra Svensson

2013-05-28 @ 22:00:09
URL: http://krippy.bloggagratis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: