Inspiration (Amber Heard)

Beauty By Lexi / 14 Maj, 2013 - 15:29 / Inspiration

 
Källa: Okänd
 
 
Tänk om man själv kunde se ut som Amber Heard när man klev upp ur poolen efter ett dopp. Själv skulle jag nog snarare se ut som en blandning mellan Alice Cooper och Cruella de Vil med smink rinnandes och smetat överallt. Nej jag håller mig till sminkfritt när jag vet att jag ska bada i sommar, det känns säkrast så. För ser som promt vill ha smink vid poolen så finns det ju många vattenfasta alternativ. En utav dom bästa ögonskuggorna är helt klart Maybelline's Color Tattoo 24HR Cream Gel Shadow, dom sitter som berg. Kommer att göra ett inlägg framöver med produkter som kan användas på som allra varmaste dagarna i sommar eller när du vill kunna bada men ändå ha smink som håller sig på plats.
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: