Nytt på Naglarna 2013-05-13 FELANDE

Beauty By Lexi / 14 Maj, 2013 - 15:15 / Nytt På Naglarna

 
 
 
 
 
Ja detta vart ju bara kaos. Tänkte att jag skulle testa fimo för första gången, tro mig nästa gång ska jag inte bara testa utan att veta hur man gör haha. Inte nog med det så tänkte jag att eftersom jag hade bråttom så kanske det gick att fuska lite med graderingen genom att utesluta svampen, det händer aldrig igen. Resultatet vart fläckigt och helt fel. I dagsljus ser det någorlunda ut men med blixt ser det bara sorgligt ut. Så vad har vi lärt oss utav detta? Jo jag kommer aldrig mer stressa när jag ska måla naglarna, inte heller kommer jag fuska något mer. Tar fram removern och gör något nytt nu, förlåt.
 
NAGELLACK
Claudia Nail Polish, No 001 Sunrise Special
Seche Vite Dry Fast Top Coat
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: