Dagens Look 2013-05-01

Beauty By Lexi / 01 Maj, 2013 - 22:22 / Allmänt

 
 
 
 
 
 
 
Idag körde jag på en enkel sminkning. Vart lite liner med en liten diskret färgklick i turkost på nedre vattenlinjen och under ögat. Skippade även mascara på underfransarna. Dock glömde jag att fota innan jag åkte till stan så dessa kort är knäppta x antal timmar senare. Idag hjälpte inte ens min ögonprimer märkte jag, ögonskuggan hade veckat sig på ögonlocket. Misstänker att det har att göra med att jag hade ögoncreme på. Men jag älskar min primer från Too Faced, utan den vore alla mina sminkningar katastrof. Om ni vill veta vilka produkter jag använde så kommer i vanlig ordning en lista här nedanför.
 
ÖGON
Too Faced Shadow Insurance, Original
Urban Decay, Verve
Urban Decay, Pistol
Isadora Gleaming Eye Shadow Wet & Dry, 89 Golden Petrol
Maybelline, The Colossal Volum' Express Mascara
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24 H, 01 Black
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil, Mainland
 
ÖGONBRYN
Anastasia Beverly Hills Brow Ex-Press, Brunette
 
ANSIKTE
Kryolan for Glossybox Blusher, Glossy Rosewood
Too Faced, Candlelight Glow
 
LÄPPAR
KICKS lipstick, Slumber Party
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: