Wet n' Wild Color Icon Trios

Beauty By Lexi / 18 Mars, 2013 - 17:45 / Shopping

Som ni kanske såg för några inlägg sedan så har jag två nya Color Icon trios från Wet n' Wild, E381B Sweet As Candy och E385B Don't Steal My Thunder. Älskar dessa ögonskuggor, dom är helt underbara när det kommer till pigmentering och applicering. När det gäller pris är dom också ett kap 65:- är ett lagomt pris. Har man vägarna förbi Ullared kan man hitta dessa godingar för endast 29:- vilket är en ruggigt bra deal enligt mig. När jag postade inlägget hade jag inte tid att göra någon swatch, så den kommer här.
 
 
E381B Sweet As Candy
 
 
 
 
 
E385B Don't Steal My Thunder
 
 
 
 
 
 
Postat av: Vickis

Vilka fina färger de där rosa!

Svar: Ja verkligen, superfina! :)
Alexandra Svensson

2013-03-18 @ 18:48:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: