Wet n' Wild Color Icon Blusher + H&M Blusher

Beauty By Lexi / 19 Mars, 2013 - 10:00 / Shopping

Denna Wet n' Wild Color Icon Blusher kommer ifrån Ullared, ni kanske känner igen den från ett tidigare inlägg. Det var inte bara ögonskuggorna från som jag inte hade tid att göra en swatch utav så jag tar igen allt detta nu. Älskar Wet n' Wild, det är tveklöst mitt nya favorit budgetmärke på smink. Min kära mor lyckades få tag på den sista E831E Pearlscent Pink på kosmetikavdelningen, gissa om jag var glad. Denna rouge är lika galet pigmenterad som Color Icon ögonskuggorna, tveklöst en ny favorit. Priset ligger på 69:- men på Ullared finner ni den för endast 29:-. Den andra blushern kommer från H&M och heter Spring Flower. När jag såg denna söta lilla blusher var det kärlek vid första ögonkastet. Vad gäller kvaliteten så verkar den helt ok, återkommer med mer info när jag har hunnit testa den lite mer. Om jag inte missminner mig så finner du den för 39:-H&M.
 
 
E831E Pearlscent Pink
 
 
 
 
Spring Flower
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: