Superbilliga Nagellack

Beauty By Lexi / 14 Mars, 2013 - 14:00 / Shopping

 
 
 
Ja jag vet jag har ett näst intill sjukligt förhållande till nagellack men dessa godingar från Nordic Cap of Sweden hittade jag för 10:-/st vem kan motstå den frestelsen? På övre raden är alla lack cremelack. Om vi börjar från vänster så är det ett rött, ett mörklila, knalllrosa och ett orange lack. På nedre raden är det ett beige skimmerlack. Brevid det hittar vi två cremelack, ett turkost och ett petrol. Nagellacket längst ner är ett babyrosa skimmerlack. Jag har inte hunnit testa något av dessa lack ännu men jag lovar att skiva mer om dom sedan.
 
Om någon är sugen på att lära sig skillnaden på nagellack tex. skimmer och creme så lämna en kommentar så ska jag försöka förklara.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: