St. Moriz

Beauty By Lexi / 08 Mars, 2013 - 12:00 / Shopping

 
 
Har hört så mycket bra om denna BUS mousse från St. MorizYouTube så jag bestämde mig för att beställa hem den då Bangerhead hade den och vanten till ett specialpris just nu och jag dessutom i vanlig ordning lyckades hitta en rabattkod. I och med att jag ska undvika att vara allt för mycket i solen då jag tillhör den grupp med hudförändringar som har större risk att utveckla hudcancer så är BUS en säkrare väg från vit till en lite mer levande hudfärg haha. Nåväl så fort jag har hunnit testa denna så ska jag självklart göra en recension så ni får veta om denna produkt är så bra som det ryktas om. Till er som har sett St. Tropez BUS som finns att köpa på t.ex. KICKS så ska tydligen St. Moriz vara lika bra enligt många men billigare. Fick även med ett litet prov på en hårolja, alltid roligt att testa något nytt märke.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: