Rosa Favoriter

Beauty By Lexi / 08 Mars, 2013 - 16:00 / Min Makeup Samling

 
 
 
 
 
 
Organiserade mina läppstift förut, valde ut några favoriter att visa upp här i bloggen. Märkte precis att alla var rosa, sammanträffande? Precis som min vän Emma konstaterade häromdagen, jag är nog inne i en rosa fas just nu. Jag skyller på våren och kan inte sluta att fundera på hur mycket väder och årstider kan påverka oss. Jag skulle vilja dränka mina naglar i pasteller, och sörjer att jag inte har något mintfärgat nagellack, inte heller något pastellgult. Varför har jag inte tänkt på det tidigare och varför detta plötsliga sug just nu?
 
 
LÄPPSTIFT
Maybelline Color Sensational, 109 Rosy Dream
KICKS Lipstick, Slumber Party
e.l.f, 6716 Runway Pink
Glossybox Lipstick, Glossy Pink
KICKS Lipstick, Fireworks
 
 
 
Postat av: ADARAS.se

Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle betyda såååå mycket om du stöttar mig :D
http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment
Ha en fin kväll! Kram <3

2013-03-10 @ 00:02:53
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: