Nytt på naglarna 2013-03-26

Beauty By Lexi / 26 Mars, 2013 - 19:00 / Nytt På Naglarna

 
 
 
Lavendel, vitt och silver vart det på naglarna idag, mestadels för att få testa den underbara lilafärgen. Imorgon ska jag göra påsknaglar tänkte jag. Vet redan exakt vad jag hade tänkt mig, tänker dock inte avslöja något utan det får bli en hemlis tills dess. Om vi nu går tillbaka till dessa nymålade naglar så blev jag lite besviken på att silverglittret inte syns på ringfingret och att jag råkade ta fel silver till långfingret men som sagt, detta var mest ett test.
 
NAGELLACK
Maybelline Super Stay 7 Days Forever Strong, Eternal Lilac 210
China Glaze, White on White
H&M Nailpolish, Come Rain
Depend Art Liner, Silver Glitter
Seche Vite, Dry Fast Top Coat
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: