Nytt på naglarna 2013-03-07

Beauty By Lexi / 07 Mars, 2013 - 12:34 / Nytt På Naglarna

 
 
 
Jag varit inspirerad att göra lite mer "våriga" naglar denna gång, inget för avancerat utan något som gick snabbt att göra. Rosa, silver och vitt är en fin kombination och designen föll bara på plats undertiden jag målade. Jag ska bli duktigare på att skriva vilka nagellack jag använder mig utav så här nedan kommer listan för denna design.
 
NAGELLACK
KICKS Nail Lacquer, Dream Crush
Isadora Wonder Nail, 651 Silver Sparkles
China Glaze, White on White
Seche Vite, Dry Fast Top Coat
 
Postat av: B R O W N S U G A R

fint :D

Svar: Tack snälla du, roligt att du gillade det! :)
Alexandra Svensson

2013-03-07 @ 19:06:08
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: