Mina Påsknaglar 2013

Beauty By Lexi / 28 Mars, 2013 - 18:48 / Allmänt

 
 
 
Till årets påsknaglar tog jag inspiration utav det sötaste med påsken, handmålade ägg, kycklingar och självklart påskharen. Alla färger utom den gula är cremelack och sött pastelliga. Tänk att det redan är påsk, snart fyller jag år.
 
NAGELLACK
Maybelline Super Stay 7 Days Forever Strong, Eternal Lilac 21
Maybelline Super Stay 7 Days Forever Strong, 615 Mint For Life
China Glaze, White on White
KICKS Nail Lacquer, Dream Crush
Isadora Wonder Nail, 93 Brisk Yelow
Isadora Wonder Nail, 624 Baby Blue
Depend Nailpolish, 124 (Rödorange)
Depend Art Liner, 1062 Svart
Seche Vite, Dry Fast Top Coat
 
 
Postat av: Em

Jättesnuttiga ju:)

Svar: Tack :)
Alexandra Svensson

2013-03-31 @ 16:29:26
URL: http://shoegirl.blogg.se
Postat av: Johanna

Wow vad ambitiöst!

Svar: Haha ja jag fick höra att jag behövde skaffa ett liv, men det här är ju en del utav mitt liv. ;)
Alexandra Svensson

2013-04-11 @ 09:58:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: