Mina hårstylings verktyg + dagens hår

Beauty By Lexi / 11 Mars, 2013 - 14:03 / Hår & Styling

 
 
Skulle kolla en sak i min garderob idag så jag insåg att jag sällan använder dessa godingar. Mestadels för att jag får alldeles för ont i axlar och nacke när jag håller på med mitt hår tack vare min whiplash men också för att jag sällan har något att göra mig fin inför. Den jag använder mest är nog vågtången och någon enstaka gång plattången (för att locka) och Volumastern för att få mer volym i hårbotten. Idag lockade jag håret med den stora Remington locktången för att få stora öppna lockar, mer som ett självfall. Det kallar jag vardagslyx haha, jag ska skärpa mig nu och försöka fixa håret lite oftare. 
 
 
 
Nu är det nog dags att slänga på sig lite mascara och ett par ögonbryn och möta dagen..
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: