Maybelline Super Stay 7 Days Forever Strong

Beauty By Lexi / 21 Mars, 2013 - 12:36 / Shopping

 
 
Hur skulle jag kunna motstå dessa vackra pasteller när jag passerade dom i hyllan på ICA Maxi? Som tur var hade jag en liten ICA rabatt med mig hihi. Har varit på jakt efter just dessa färger den senaste månaden så lyckan är total. Dessa skönheter kommer från Maybelline och heter Super Stay 7 Days Forever Strong. Den lavendellila heter 210 Eternal Lilac och den mintgröna heter 615 Mint For Life. Om ni håller utkik lite senare i bloggen så ska jag visa vad som blev första designen med dessa lack och vilka andra lack jag använde mig utav. Om ni funderar över vad i hela friden kycklingarna gör med på bilden så är svaret, här längtar vi efter påsken. Eller jag och lillen i alla fall haha.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: