Kevin Murphy Color Bug

Beauty By Lexi / 26 Mars, 2013 - 12:28 / Shopping

 
 
 
Kevin Murphy kom förra året (rätta mig om jag har fel) ut med en ny produkt, Color Bug. Det är som en ögonskugga fast för håret. Det gör det möjligt att “färga” håret för en kväll, för det försvinner nämligen när man tvättar håret. Eller om du helt enkelt, bara för tillfället, vill göra något roligt med håret. De finns än så länge i färgerna lila, rosa, orange och vit och kostar 159 kr. Hittade mina på en hårfrisörsalong men dom finns garanterat att köpa på nätet också. Kommer med en bild och ett utlåtande så fort jag har hunnit testat dom.
 
 
Postat av: Em

Skaffar kanske en rosa sen när jag har orange hår;p

Svar: Haha ja hur går det med det? ;P
Alexandra Svensson

2013-03-31 @ 16:30:32
URL: http://shoegirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: