Dagens Look (Försenad) 2013-02-23

Beauty By Lexi / 26 Mars, 2013 - 15:00 / Dagens Look

 
 
 
 
 
 
Skratta inte åt mig nu men så här såg jag ut när jag åkte skoter till SM-finalen i skotercross i helgen. Japp jag sminkade mina ögon och fyllde i mina bryn men det var allt. På förra årets SM-final bar jag bara mascara så jag avancerade lite i år. Knäpp kan säkert vissa tycka, till och med jag lite om jag ska vara ärlig. Men om jag ska sitta ute bland gud vet hur mycket folk tycker jag att det går att göra ett litet undantag. Skulle jag bara ha varit ute och åkt skoter hela dagen hade jag aldrig sminkat mig. Hjälm och glasögon skyddade dock mascaran från att rinna på väg till banan så det gick hur bra som helst om jag får säga det själv.
 
ÖGON
Maybelline Color Tattoo 24 HR, 45-Infinite White
Maybelline Color Tattoo 24 HR, 65-Pink Gold
Wet n' Wild, E385B Don't Steal My Thunder (browbone skuggan)
Wet n' Wild, E381B Sweet As Candy (eyelid skuggan)
Anastasia Beverly Hills Brow Ex-press, Brunette (mörkaste skuggan som eyeliner)
Maybelline, The Colossal Volum' Express Mascara
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: