Dagens Look 2013-03-02

Beauty By Lexi / 02 Mars, 2013 - 17:00 / Dagens Look

Idag har vi varit på dop för lilla prinsen Elias, efter en promenad i snöstormen trodde jag att min makeup hade runnit ned till knäna men den hade hållt sig rätt så bra ändå. Körde på en neutral makeup med en enkel eyeliner
och lite rött på läpparna. Håret satte jag upp i en något strulig knut och diademet fick stå för lite extra piff. Notera min härliga utväxt, naturligt mörkblonda hårfärgen vs. allt det färgade blond/röd/orange som är i knuten haha fina kontraster. Körde även på brillor i dag för att kunna se fram till altaret, linser var jag för stressad för att sätta in.
 
 
 
 
 
 
ÖGON 
MUS Microshadow, Vanilla
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner
Isadora Inliner Kajal, 56 Blonde
Maybelline, The Rocket Volum' Express Mascara
 
KINDER 
e.l.f Contouring Blush & Bronzing Powder (bara blush)
Isadora Bronzing Powder, 94 Matte Tan
 
LÄPPAR
L'oreal Glam Shine, 05 Mercury Crystal
 
HÅR
Diadem från Ur & Penn
 
 
Postat av: Vickis

Fin fina du!

Svar: Tack sötis! <3
Alexandra Svensson

2013-03-18 @ 19:00:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: