Cliniderms Sos Barrier Repair

Beauty By Lexi / 04 Mars, 2013 - 10:00 / Shopping

Cliniderms Sos Barrier Repair är en oparfymerad ansiktskräm från ACO med sheasmör som gör underverk om du som jag har mycket torr hy nu vintertid. Cremen stärker hudens skyddsbarriär för att huden bättre ska stå emot yttre påverkan, den lämnar huden mjuk och återfuktad med förnyad elasticitet. Detta är min räddning när jag känner att ansiktet börjar att bli torrt och flagnar.
 
Min gamla tog precis slut så jag vart så glad då jag hittade en apotekssida som sålde den till ett toppenpris 175:- (fri frakt) och inte nog med det så hade dom just nu 20% rabatt på hela köpet. HÄR hittar ni Barrier Repair och om ni använder denna rabattkod apotea1212 så får ni rabatt till och med 1 April om jag inte läste fel. Självklart kan ni använda rabattkoden till att handla vad ni vill om ni inte är sugen på just denna produkt.
 
 
 
 
 
Postat av: Vickis

TACK! för kod och tips. jag köpte dock den för sensitiv hud, haft den tidigare o den är toppen o nu till så bra pris!

Svar: Mitt nöje bruttan! Aha, är den bra? :) Ja priset med rabatten är inte mycket att dividera om! :)
Alexandra Svensson

2013-03-18 @ 18:58:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: