Anastasia Beverly Hills Brow Ex-Press

Beauty By Lexi / 26 Mars, 2013 - 17:00 / Skönhetsverktyg För Famgång

För er som undrar vad jag fyller i mina bryn med så kan jag berätta att det är ett ljuvligt litet kit vid namn Anastasia Beverly Hills Brow Ex-Press i färgen Brunette. Detta kit är det ända jag använder till mina bryn då det enligt mig ger det bästa och mest naturligaste resultatet. När jag fyller i mina bryn till vardags (som i förra inlägget) så använder jag den ljusare skuggan, Brunette 2 över hela brynet. Om jag vill ha ett mer markerat bryn så använder jag den mörkare skuggan, Brunette 1 under brynet och längst ut för att få en "ombre effekt" från ljust till mörkt men samtidigt behålla en skarp linje under brynet för att få det att se mer markerat och "lyft" ut. I kitet finns även bla. stenciler för dig som har svårt att få dina bryn jämna i formen när du noppar eller fyller i. Själv sparar jag ut mina bryn nu för att sedan kunna ända form på dem så tyvärr passar ingen stencil mig just för tillfället. Kan även tillägga att penseln som följer med är min absoluta favorit, inte ens Sigmas E65 har något att komma med i jämförelse. Om ni är sugna på att kolla in detta kit så hittar ni det HÄR för 440:- och om priset skrämmer er så kan jag meddela att jag har haft mitt kit i mer än två år, använder det näst intill dagligen och det syns knappt att jag har rört skuggorna. Det jag vill säga med det är att du får otroligt mycket produkt för pengarna. En liten notis, såg dock att Anastasia har gjort om förpackningen på kitet. Det gamla som jag har inneåller två separata skuggor, inte två halvor som i det nya kitet. I nya förpackiningen får du med två skuggor istället för en highlighter. På baksidan av gamla kitet fick du med en beskrivning hur du fyller i ditt bryn, jag har inte en aning om den finns kvar på nya förpackingen så stirra er inte blinda på innehåller/utformningen utav mitt kit utan kila in på KICKS och kolla in den nya innan ni bestämmer mer om ni är intresserade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: