MAYBELLINE Color Tattoo 24 HR

Beauty By Lexi / 31 Januari, 2013 - 19:00 / Swatches


 
PRODUKTINFORMATION
 
Color Tattoo är en exklusiv gelbaserade ögonskugga, som ger känslan av ett ”second skin” och ett långvarigt resultat upp till 24 timmar. Formulan har framställts med en mycket avancerad färgpigmentsteknik som ger intensiva färgpigment, som sitter på djupet och inger känsla av intensitet av bläck – nästan som en tatuering!
 
MINA ÅSIKTER
 
Dessa ögonskuggor är krämiga och otroligt lättapplicerade, färgen du ser i förpackningen är färgen du får på ögonlocket. Du kan applicera dessa både med fingret och med en syntetisk borste och få ett bra resultat. Du kan använda fingret till att sudda "blenda" ögonskuggan och du får ändå ett perfekt resultat. Skuggorna kostar vanligvis ca. 99:-/st men om någon utav er är sugna så finns dom nu på KICKS för 89:-/st. Hållbarheten beror på, har du ögonlock som tenderar att bli oljiga lätt så rekommenderar jag en primer under då håller skuggan hela dagen. Om du vill kan du även använda dessa skuggor som en bas under en vanlig eller lös ögonskugga, funderar väldigt bra. Det finns inget ont jag kan säga om dessa förutom att dom borde göras i mer färger, det finns dock två till som jag inte har köpt.
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: