Inte utan min necessär!

Beauty By Lexi / 31 Januari, 2013 - 13:01 / Hår & Styling

När jag ska åka någonstans och har en något strörre handväska (ej clutch) så tar jag alltid med mig min "to go" necessär (köpt på Maxi ICA Stormarknad) som innehåller några bra att ha saker. Innehållet varierar från tillfälle till tillfälle men några saker förblir. Jag ser alltid till att ha en kam, hårsnoddar, och hårnålar. Om det inte kan kontrollera håret så har jag även min Bed Head Mini Masterpiece och en liten Moroccanoil med också. Parfym är ett måste och i och med att jag inte har investerat i en påfyllningsbar flaska (dumt nog) så ser jag alltid till att ha min lilla Gin Blossom från Love & Toast med. Den tar liten plats och doftar helt underbart. Handkräm är alltid bra att ha med sig, själv har jag ett litet varuprov utav Pomenate Regenerating Hand Cream från WELEDA nedpackat. Skulle jag känna mig ofräsch om händerna så har jag alltid en flaska med handdesinfektion med, man vet aldrig när den kan behövas. Ett lippgloss eller ett läppstift brukar också få följa med, just idag är det Maybelline "MNY" my GLOSS. Texten är bortskavd så jag kan tyvärr inte se vad färgen heter. Eyeliner kan vara bra att ha så jag har alltid en svart som ligger i denna necessär. Sist men inte minst en fickspegel och lite Lambi servetter. Jisses, det låter som en hel del men jag ser till att välja små och smidiga produkter tex. varuprov från Glossybox etc. Som jag nämnde tidigare så kan produkterna i necessären variera, ibland kan det vara viktigare att ta med en rouge och ett puder än en hårspray o.s.v.
 
Den är faktiskt inte så stor som den ser ut.. ;)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: