I denna blogg kan ni förvänta er..

Beauty By Lexi / 29 Januari, 2013 - 18:29 / Allmänt

Första inlägget börjar med några ord och ett stort kliv ut i skönhetsatmosfären. Vart har ni hamnat nu kanske ni undrar. Jo ni har hamnat på en sida helt dedikerad till skönhet såsom smink, hår och naglar. Tre ämnen som jag aldrig kan få nog utav, kan ni? Jag kommer att göra recensioner baserade på mina egna åsikter och dela med mig utav mina egna tips och idéer. Jag är inte utbildad inom detta område men under åren har jag samlat så pass mycket information att jag vågar påstå att jag oftast vet vad jag pratar om. Nu håller jag tummarna att jag har rätt och att ni kommer att ha någon nytta utav mina erfarenheter. Om ni själva har något ämne ni vill ta upp eller någon produkt ni vill prata om så tvekan inte, lämna en kommentar. Självklart har jag inte testat allt men tillsammans kanske vi kan hjälpa varandra där ute i skönhetsdjungeln. Jag ser gärna att denna blogg blir en samlingsplats inte en skola men det kräver eran hjälp. Are you up for an adventure? ;)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: