Essie Butler Please

Beauty By Lexi / 29 Januari, 2013 - 21:00 / Shopping

Förra veckan när jag var på stan visste jag vad jag var på jakt efter, jag hade spanat in detta lack "Butler Please" från essie's "Winter Look" macbarbie07's YouTube-kanal och jag hittade det som tur var på KICKS för 129:-.
Älskar färgen, den gör mig lycklig ända in i själen haha. Essie's nagellack håller oftast en hög kvalitet och denna gång var inget undantag. "Penseln" är bred så det går fort att täcka hela nageln och du slipper ränderna som annars kan uppkomma. Färgen är pigmenterad så har du bråttom kommer du  undan med ett lager. Jag brukar alltid avsluta med ett lager Seche Vite Dry Fast Top Coat vilket jämnar ut nageln så hur pass snabbtorkande detta lack är har jag tyvärr ingen information om. Har någon utav er som läser detta mer koll på torktiden så lämna gärna en kommentar. Nästa nagellack på min essie-lista är "74 Tart Deco", har jag tur finns den i butiken nästa gång. En perfekt färg till våren och sommaren.
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: