Har du testat Anastasia Brow Wiz?

Beauty By Lexi / 30 Januari, 2013 - 20:24 / Önskelista

Jag har länge velat köpa Anastasia Brow Wiz men har hittills bara hittat den online, nackdelen med det är att jag inte kan testa för att dra en slutsats innan jag lägger pengar på produkten. Jag har Anastasia Beauty Express Kit sedan tidigare och det använder jag varje dag, sedan mer än ett år tillbaka. Är supernöjd men vill ändå prova på denna penna. Brow Wiz har en supertunn spets som påstås ska skapa ett naturligt utseende även på små hårstrån. I andra änden har den en "Spooley Brush" dvs. en ögonbrynsborste. En utav fördelarna är att du slipper vässa den, du vrider upp spetsen så den varar längre. Är det någon som har testat denna produkt som kan dela med sig med sina tankar och åsikter?
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: