Typiskt Mig

Beauty By Lexi / 22 Februari, 2013 - 15:00 / Tips & Trix

Så här kan det se ut då jag får en idé till naglarna som jag vill göra nästa gång. Just denna är inspirerad av kretskort på något konstigt vis. Inget fancy eller noggrant utan här är lite kluddande i Paint min bästa vän. Risken är annars att jag skulle glömma bort hur jag hade tänkt när det väl är dags att byta lack. Nu har jag inte bestämt mig för just dessa färger, detta var bara tre färger som var lätt tillgängliga medans jag fortfarande kom ihåg hur jag ville ha det. Samma med smink, jag kan komma på saker jag vill testa och då kluddar jag ner det lite snabbt om jag inte har tid just då. Emma J, om du läser detta så vet jag t.ex. precis vad jag vill testa att göra på dig haha. 
 
 
Postat av: Em

Ja du vet att jag ställer upp på vadsomhelst typ;)

Svar: Haha låter bra det, jag tror att du kommer tokgilla mitt förslag! ;)
Alexandra Svensson

2013-02-25 @ 12:58:04
URL: http://shoegirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: