Pest eller Kolera

Beauty By Lexi / 21 Februari, 2013 - 10:00 / Allmänt

Blev taggad att göra denna Pest eller Kolera så här kommer mina svar, nu taggar jag er alla..

1. Går du hellre ut (på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?
Stökigt hår & snygg makeup tveklöst.

2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Det känns hemskt men jag rakar nog av mig ögonbrynen.

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Nätet självklart.

4. Skulle du bära mörk lipliner med ljust läppstift i en månad eller en härlig 80tals-perm?
80tals-permanent, jag skulle rocka den haha.

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet vilket väljer du?
Jag gillar både och men jag väljer nog färgglada.

6. Skulle du hellre ha “MC Hammer”-byxor eller silvriga lamé-hotpants på dig offentligt?
Blir nog till att dra på sig MC Hammer brallorna dessvärre..

7. Har du hellre ha en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna(som man får om man solar i t-shirt och shorts)?
Oj elakt hmm, Bonnbränna men då får jag bära t-shirts och liknande som döljer linjerna. Bonnbränna ska man aldrig underskatta, dom blir riktigt bruna utav att vara ute i solen och arbeta så mycket.

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Vilken elak fråga, men det blir nog en ful klippning och en fin färg. Kan ju sätta upp håret så länge.

9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin up-inspirerat eller goth-inspirerat – vad väljer du?
Får jag välja både och? Goth-inspirerat kan vara skitsnyhht om man gör det på rätt sätt, pin up också. Men jag väljer pin up, går snabbare hehe.

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Ja inte tänker jag går runt utan skor där det kan bli 45 minusgrader, tyvärr så får jag nog säga adjö till mitt smink.

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: