Ögonprimer, min bästa vän!

Beauty By Lexi / 12 Februari, 2013 - 17:00 / Tips & Trix

 
 
Någon som känner igen strecken på ögonlocken? Ni kanske också råkar ut för dom ibland? Om jag glömmer att lägga på en primer så är det här konsekvensen, varje gång. Har man oljiga ögonlock så är en ögonprimer att rekommendera. För er som inte vet vad en ögonprimer är så lägger man den under ögonsminket för att det ska sitta längre och för att färgerna på ögonskuggorna ska komma fram bättre.
 
Det finns massor med ögonprimers i olika prisklasser och utföranden, vilken primer som passar dig är en smaksak och en prisfråga. Jag ser det såhär, ska du bygga ett hus så är det viktigt att du lägger grunden ordentligt, där vill du inte snåla och samma är det med makeup. Jag lägger hellre lite extra kronor på en bra ögonprimer och köper en billigare ögonskugga eftersom primern ändå kommer att maximera ögonskuggans kapacitet. Men visst det kan finnsa ögonprimers som både är billiga och bra. Det ryktas om att e.l.f's Eyelid Primer ska vara bra, själv har jag inte testat den. Om ni är sugna och kika på den så finns den HÄR. I mitt skåp hittar ni (som jag tror att jag har visat tidigare) Too Faced Shadow Insurance Orginal, jag kan alltid lita på att den gör ett bra jobb vilket känns tryggt. 
 
 
 
 
Postat av: ADARAS.se

Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort sig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-13 @ 00:34:18
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: