Ögonbrynsformer

Beauty By Lexi / 05 Februari, 2013 - 08:00 / Makeup

Finns det egentligen en ultimat ögonbrynsform? Även ögonbrynen följer olika trender, själv har jag alltid följt vad som passar mig och min ansiktsform. Jag måste erkänna att jag finner det här med ögonbryn ganska så fascinerande, tänk er hur uttryckslösa vi skulle se ut om vi inte har ögonbyn. Att sminka sig och inte fylla i ögonbrynen (om det behövs) är som att glömma att sätta en ram på din vackraste tavla. Att ändra formen på sina ögonbryn kan göra en enorm skillnad för hela ansiktet. Själv håller jag just nu på att låta mina ögonbryn växa ut lite så dom blir lite tjockare (en blandning mellan Attractive- och Sexy Thick), redan nu ser jag hur det sakta men säkert börjar ta sin form. Visst kan det vara lite kämpigt att vänta och att låta bli att noppa men när man börjar att se slutresultat så är det värt all möda.
 
 
 
Ögonbryn på utväxt..
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: