Nagellacks förvaring

Beauty By Lexi / 02 Februari, 2013 - 12:48 / Shopping

Igår vart jag rastad på stan utav min sambo, jag shoppar han bär påsar haha. Hittade kläder, ett fotoalbum, doftpåsar, en ny beauty blender, en tavellist till sonens rum bl.a. Det bästa utav allt hittade jag på Panduro, nämligen denna box, låda, ja vad man nu än vill kalla den. Så fort jag såg den visst jag att den skulle bli perfekt som förvaring för mina naggellack med tillbehör. Konad stämplingssetet och tåseparerarna får ligga kvar i en separat låda dock eftersom dom tar rätt så stor plats. Men jag är toppennöjd, känns så härligt att få mer ordning på nagellacken.
 
 
 
 
Om ni är sugen på en förvaringslåda som denna så hittar ni den HÄR.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: