Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner

Beauty By Lexi / 06 Februari, 2013 - 17:00 / Recensioner

 
 
Denna gel-eyeliner har blivit otroligt populär och jag förstår varför. Produkten glider på anmärkningsvärt lätt och är mycket pigmenterad, 100% mattsvart. Det krävs alltså inte mycket produkt på penseln för att uppnå en önskad färgintensitet. Jag har inte upplevt att den flagnar eller kletar av sig och tack vara att den är vattenfast så ligger den fint i vattenlinjen utan att röra sig. Den enda nackdelen är att den bara kommer i två färger, Black och Black Chrome. Penseln har jag inte heller något emot, du kan göra både breda och tunna linjer med den då borsten är lagom styv. Vissa påstår att dom har haft problem med dom tunnare linjerna, tror dock att det handlar mer om teknik.
 
 
Postat av: Challe

Tack för den! Sjukt bra... Satt hela dagen och hela natten. Lat som jag är tvättade jag inte bort den, var lika snygg nästa morgon igen :)

Svar: Roligt! Ja den är ruggigt bra! Har du testat att ha den i vattenlinjen? Var tvungen att gnugga bort den med en tops och varmvatten, annars brukar problemet vara att få eyeliner att sitta kvar haha! :P
Alexandra Svensson

2013-02-25 @ 15:18:09
Postat av: Challe

Det var den första som faktiskt sitter kvar i vattenlinjen. Jag har provat alla möjliga sorter, konsistenser och hur jag har lagt de. Den här var otroligt lätt att applicera och sitter ju som en tatuering ;)

Svar: Ja verkligen, tror man skulle kunna se 11 snyftarfilmer utan att den ger vika! ;P
Alexandra Svensson

2013-02-25 @ 19:02:50
URL: http://ettforvirratliv.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: