Bella Vita Spring Make-up 2013

Beauty By Lexi / 01 Februari, 2013 - 12:00 / Nytt På Naglarna

Våren närmar sig sakta men säkert och med den kommer alla vårkollektioner. Isadora är inget undantag, deras bidrag i skönhetsdjungeln i år är kollektionen Bella Vita. Vi bjuds på pasteller i rosa, cashmere, mint, gult och lavendel, inte så värst orginellt kanske men roligt för dom som gillar dessa "våriga" färger. Jag har själv inte köpt något från denna serie då pasteller inte direkt är min "cup of tea". Kollektionen är dock väldigt söt och feminin, utav någon anledning så tänker jag på glass då jag ser alla färgerna tillsammans. För er som är nyfikna på deras nya quad så rekommenderar jag er att först testa färgerna i butik då jag har hört att dom ska vara väldigt tama även med primer under. Men visst är färgerna härliga, bilderna lockar verkligen fram vårkänslor. Hela kollektionen och priser hittar du bl.a. HÄR.
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: