Embryolisse Lait-Crème Concentré - Nourishing Moisturizer

Beauty By Lexi / 10 Februari, 2013 - 11:00 / Önskelista

Har länge haft mina ögon på Embryolisse Lait-Crème Concentré - Nourishing Moisturizer. På YouTube används den flitigt av många gurus och på catwalken har var och varannan modell en tub i väskan. Lait-Crème Concentrè är en rikt mjukgörande lotion. Denna speciellt framtagna lotion är mångsidig och agerar som tre produkter i en. Makeup-artister använder den som en primer, återfuktare och som sminkborttagare. Den vårdar även irriterad hud efter rakning. Hur underbart låter inte detta? Nästan för bra för att vara sant, eller hur? Så fort jag känner att jag har pengar att lägga på mig själv så kommer jag göra en beställning på denna, eller så kanske den hamnar på min önskelista. Hur som helst så är det en produkt jag definitivt vill testa och när jag har gjort det kan ni förvänta er en recension. Om ni är sugen att testa Lait-Crème Concentrè så finns den HÄR.
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: