Dagens Look 2013-02-11

Beauty By Lexi / 11 Februari, 2013 - 11:00 / Dagens Look

 
 
 
Dagens Look, enkel och stilren. Har jag bråttom men vill att det ska se ut som att jag har lagt ner lite mer tid på min makeup än vad jag har så är detta ett säkert kort. Vill man piffa till det lite extra så släng på ett par lösögonfransar, på denna bild kör jag dock bara mascara.
 
ÖGON
MUS Vanilla
H&M Black Eyeliner (övre vattenlinjen)
Isadora Inliner Kajal, 56 Blonde (undre vattenlinjen)
Maybelline eyestudio lasting drama gel eyeliner
Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara
 
KINDER
e.l.f Contouring Blush & Bronzing Powder (bara rouge)
Isadora Bronzing Powder
 
LÄPPAR
Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint, 05 Marshmallow
Maybelline color sensational, 527 Lady Red


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: