11 Question Tag

Beauty By Lexi / 26 Februari, 2013 - 14:49 / Allmänt

Jag har blivit taggad att göra 11 Question Tag vilket jag gjort så nu taggar jag er alla som läser detta att göra denna tag på eran blogg också..

1. Vilken är din favoritmascara?
Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara

2. Vilken är den dyraste skönhetsprodukten du äger?
Oj jag vet inte, om jag räknar mitt ESSENTIAL KIT - MR. BUNNY från Sigma som en sak så är det helt klart dyrast då det kostade 1200:- Annars är det nog min Escada Cherry In The Air 50 ml EdT, den gick lös på 625 pix i buktik.

3. Ett riktigt budgetkap enligt dig?
Helt klart e.l.f, vissa produkter har ruggigt bra kvalitet.

4. Om du skulle få en skönhetsprodukt (oberoende kostnad) vilken skulle du välja?
Revlon Colorburst Lip Butter, men dom finns ju tyvärr inte i Sverige.

5. Vilken är din favoriträtt?
Tacos i pitabröd, mmm.

6. Vilket land drömmer du om att åka till?
Jag kan åka vart som helst bara att jag gör det i rätt sällskap men New York, Florida, Bora Bora eller Thailand vore ju inte helt fel.

7. En produkt (eller flera) som du ofta återkommer till.
Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara och min Christina Aguilera Signature EdP, dom kommer nog finnas i mitt badrumsskåp så länge dom finns att köpa.

8. Vilken lukt föredrar du svett eller alldeles för mycket parfym?
För mycket parfym, helt klart även om det doftar gammal damparfym så tar jag hellre det än svettlukt.

9. Läppstift eller läppglans?
Läppglans, smidigt att återapplicera utan spegel.

10. Har du någon speciell inspirationskälla när det gäller smink? I så fall vilken?
Faktiskt inte, jag testar det jag vill och undviker sådant jag vet inte passar mig.

11. En produkt du vill rekommendera till alla.
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner, helt klart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: