Urban Decay Smoked 24/7 Glide-On Eye Pencil Set Swatches

Beauty By Lexi / 25 April, 2013 - 16:00 / Makeup

 
 
  1. Zero
  2. Uzi
  3. Demolition
  4. Smog
  5. Empire
  6. Mainline
 
Först och främst vill jag påpeka att när jag swatchade dessa så gjorde jag bara ett sträck per penna. Som jag nämnde tidigare så är dessa 24/7 Glide-On Eye Pencils klart värda sina namn. Dom glider på superlätt, är ruggigt pigmenterade och sitter kvar där dom ska utan att bli suddiga. När jag hade gjort dessa swatches så testade jag att gnugga bort dom, det kunde jag glömma för dom satt verkligen ordentligt. Jag gav upp och tog en våtservett och började gnugga med i stället och då gav dom med sig så småningom.
 
Tre utav pennorna är matta som ni ser på bilden ovan och dom tre andra är lite mer skimmer i sig (ej glitter dock). Färgerna är superfina och kan användas både runtom ögat och på vattenlinjen. Mina favoriter är utan tvekan Zero, Uzi och Emprie men jag ser fram emot att testa dom alla till olika sminkningar.
 
Sist men inte minst så vill jag göra er uppmärksamma på att just dessa är ett travel-size set så pennorna är inte fullstora, ca. 2/3 så långa som fullsize vilket jag tycker räcker gott och väl.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: