Tidiga födelsedagspresenter

Beauty By Lexi / 08 April, 2013 - 15:10 / Makeup

Har fått några tidiga födelsedagspresenter, bland annat dessa godingar från Maybelline och NYX. ända sedan jag såg Kristen Stewarts sminkning på bilden nedan har jag letat som ett tok efter en liknande burgundyskugga till ögonlocket. Med en svart bas t.ex. Jelly Pong Pong 2-in-1 Eyeliner och Shadow tror jag att NYX Jumbo Eye Pencil i färgen 619 Rust kan vara helt rätt. Jag återkommer med ett utlåtande då jag har testat. Läppstiftet kommer från Maybelline's nya Vivid kollektion och heter 904 Vivid Rose. Jag önskar att denna bild kunde göra läppstiftet rättvisa men då jag var i tidsnöd då jag knäppte detta kort så han jag inte göra om därav den lilla färgbilden som jag fick infoga. Ska knäppa ett kort när jag har läppstiftet på mig så fort jag har tid.
 
 
 
 
 
 
Maybelline Vivid Rose
 
 
NYX Rust
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: