Urban Decay Naked 2 Palette Swatches

Beauty By Lexi / 25 April, 2013 - 11:00 / Makeup

 
 
 
 
  1. Foxy
  2. Half Baked
  3. Bootycall
  4. Chopper
  5. Tease
  6. Snakebite
  7. Suspect
  8. Pistol
  9. Verve
  10. YDK
  11. Busted
  12. Blackout
 
Först och främst vill jag påpeka att alla "Swatches" på bilden ovan består av två lager ögonskugga, inte mer inte mindre. Jag valde att göra på detta sätt för att skuggor som Foxy och Bootycall lättare skulle synas. 
 
Naked 2 paletten kommer med ett mini Lip Junkie Lip Gloss i färgen Naked med "plump effekt" och en dubbelsidig makeupborste till ögonen där man har kombinerat Good Karma Shadow Brush (för att packa på färg) och Crease Brush (för att definiera globlinjen).
 
Inuti hittar vi tolv ögonskuggor i mestadels bruna nyanser - tre av skuggorna är matta, Foxy, Tease och Blackout och de övriga nio är skimmer skuggor. Det finns även fem helt nya färger i denna palett, Bootycall, Busted, Pistol, Snakebite och Tease.
 
Jag ser fram emot att leka lite med dessa skuggor och testa mig fram med olika färgkombinationer, skuggorna verkar superfina och ordentligt pigmenterade. Kommer självklart lägga upp bilder på alla sminkingar här på bloggen så håll utkik.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: