Nytt från Urban Decay m.fl.

Beauty By Lexi / 24 April, 2013 - 14:12 / Min Makeup Samling

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var resten utav mina födelsedagspresenter. Överst hittar ni Urban Decay Naked 2 paletten, som jag har längtat efter att få testa den. Den kom även med en Lip Junkie i färgen Naked. Nedanför den hittar ni Urban Decay Smoked 24/7 Glide-On Eye Pencil set i färgerna Uzi, Zero, Demolition, Smog, Empire och Mainline. Jag är helt kär i dessa, dom glider på ögat som smör och sitter på plats hela dagen lång och inte nog med det så är färgerna är oerhört pigmenterade. Nedanför dessa hittar ni en tupperingsborste från Head Jog Brushes och sist men inte minst, bareMineral well-cared for brush conditioning shampoo speciellt för makeupborstar. Jag har en känsla av att ni kommer att få se mycket av dessa godingar i bloggen framöver. ;)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: