Ny Design

Beauty By Lexi / 29 April, 2013 - 23:36 / Allmänt

Nu är den nya designen uppe, ett stort tack till Anna. Jag skickade som sagt ett riktigt erhm.. "mästerverk" gjort i paint till Anna med önskemål gällande designen. Hon lyckades omvandla det till denna fina design. Det vart precis som jag hade tänkt mig men mycket bättre då hon lade till det lilla extra. Och ett stort tack till Nina som tipsade mig om Anna. Detta känns som en bra början på denna blogg, tack.
 
Vad tycker ni om den nya designen? Är det något ni saknar?
 
 
Postat av: Victoria

Jättesnyggt Alex! Bra färgkombo! Fräscht!!

Svar: Vad roligt att du gillar det Vikkis! :) Ja färgerna och att det var stilrent var det viktigaste. Hon lyckades få till det precis som jag hade ritat på bilden i paint med undantag för cirkeln runt ordet "By" i headern, den fina touchen lade hon till själv. Jag är verkligen supernöjd. :)
Kramar <3
Alexandra Svensson

2013-04-30 @ 07:49:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: