L'Oréal Paris Féria by Préférence Wild Ombrés 04

Beauty By Lexi / 16 April, 2013 - 13:00 / Hår & Styling

 
 
 
Eftersom jag håller på att spara ut min naturliga hårfärg så ser mitt hår inte så superskoj ut just nu. Utväxten är ca. en decimeter för tillfället och jag håller på att bli galen, har kikat på alternativet att göra en Ombré ett tag nu. Rättelse.. jag har varit nyfiken på det ända sedan det slog igenom i Hollywood, kom ihåg att jag pratade med min frisör om det men sedan ångrade jag mig för att Kenza gjorde det samma vecka och jag ville inte att folk skulle tro att jag gjorde det pga. henne haha.
 
Såg så denna på Parelle häromdagen och kunde inte låta bli, hade även en rabatt på 20% så betänketiden vart inte så lång. Ikväll smäller det, min kära sambo ska sättas på prov med detta hedersuppdrag. I och med att lotten föll på honom så var denna "blekning" den bästa då det följer med någon slags borste som förmodligen gör processen mycket lättare för honom. Jag har redan valt ut den lättaste och mest felsäkra metoden, näst intill idiotsäker så jag hoppas att det går någorlunda bra. Blir det kaos så är det inte värre än att klippa av lite på längden, just nu är håret ändå så långt så det kvittar.
 
Önska oss lycka till..
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: