Inspiration (Doutzen Kroes)

Beauty By Lexi / 30 April, 2013 - 21:35 / Inspiration

 

Källa: Okänd
 
 
Letar efter inspiration och snubblade över dessa Doutzen Kroes (Victoria's Secret) beauty shots, hur galet snygg är inte denna tjej? Makeup, hår, ljus, foto, allt var verkligen rätt på dessa bilder. Vet tyvärr inte vem som är fotografen så jag kan inte länka. Ska undersöka saker så uppdaterar jag om jag hittar källan. Det ända jag är säker på är att jag är sur över att jag inte har samma übergener som henne, kanske kan önska mig i julklapp eller är det försent? ;)
 
UPDATE
Frågade min sambo om det var ok om jag såg ut som henne, fick svaret -"Varför det? Det är ju bara massa hår överallt!" Haha vilket lyxproblem det lät som.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: