Designbyte

Beauty By Lexi / 29 April, 2013 - 00:10 / Allmänt

Designbytet vart framflyttat som ni kanske har märkt och det kommer troligtvis att ske denna vecka om jag inte har helt fel. Jag har skickat alla mina idéer och förslag till Anna (även känd som Annaform) som kommer att göra designen så fort hon har tid.
 
Jag vill även passa på att tacka fina och duktiga Nina för att hon försökte in i det sista att få ihop designen till denna blogg. Var supernöjd med den designen hon gjorde till min privata blogg för något år sedan nämligen. Tråkigt nog hade jag bestämt mig för en sak på den nya designen som inte var så lätt även för den påläste att göra.
 
Medans ni väntar så kan ni ju kika in hos dessa tjejer och se vad dom har att erbjuda..
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: