Dags för en ny look ELLER?

Beauty By Lexi / 30 April, 2013 - 15:16 / Allmänt

Jag har lyckats övertala min sambo att sminka mig, detta kommer att bli otroligt spännande har jag en känsla utav. Han har knappt ens rört vid något som är relaterat till smink så jag ser fram emot denna upplevelse, tror jag iaf haha. Jag bad honom att komma på en look som han själv tycker skulle passa mig. Vad tror ni, bäddat för en katastrof eller kan detta bli en fullträff? ;)
 
Håll utkik här på bloggen efter mästerverket och snälla håll tummarna att jag får behålla mina ögon haha.
 
 
Postat av: Pappa

Haha....lyckades du övertala Tommy att sminka dig?
Hur blev det...må tro :-)

I övrigt så tycker jag verkligen att din sida är väldigt fin.

Svar: Haha om du kolla bland dom nyare inläggen så hittar du resultatet, tro mig det måste ses. ;) Tack, roligt att du gillar den.
Alexandra Svensson

2013-05-05 @ 16:55:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: