Dagens Look 2013-04-29

Beauty By Lexi / 29 April, 2013 - 14:57 / Dagens Look

 
 
 
 
 
 
 
Här kommer så den utlovade sotningen, det var dags att bryta den neutrala och diskreta sminktrenden på denna blogg. Jag önskar att ljuset hade varit bättre på dessa bilder men då jag tyvärr varken äger ett vettigt stativ eller en fjärkontroll så hamnar allt fokus på att få till bilder huvudtaget. Jag har ingen vridbar skräm på min kamera så jag knäpper totalt i blindo vilket inte är det lättaste alla gånger.
 
Hur som helst är detta en svart och mörkblå sotning med skuggor från två olika paletter. Självklart kan man byta ut den mörkblå skuggan mot tex. en lila eller någon annat.
 
ÖGON
Too Faced Shadow Insurance, Original
Wet n' Wild, E737 Blue Had Me At Hello (både hörga och vänstra definer-skuggorna)
Wet n' Wild, E737 Blue Had Me At Hello (både högra och vänstra crease-skuggorna)
Urban Decay, Bootycall
Urban Decay, Tease
Isadora Glossy Eyeliner, 40 Chrome Black
Jelly Pong Pong 2-1 Eyeliner & Shadow, Svart
Maybelline, The Colossal Volum' Express Mascara
 
ÖGONBRYN
Anastasia Beverly Hills Brow Ex-Press, Brunette
 
ANSIKTE
e.l.f Contouring Blush & Bronzing Powder
Too Faced, Candlelight Glow
 
LÄPPAR
Maybelline Color Sensational, 109 Rosy Dream
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: