Dagens Look 2013-04-27

Beauty By Lexi / 27 April, 2013 - 22:42 / Dagens Look

 
 
 
 
 
 
 
Idag blev det ännu en till neutral sminkning med Urban Decay Naked 2 paletten, var så sugen på att ha något starkare läppstift så för att inte se ut som en färgkarta så fick ögonmakeupen återigen vara mer diskret. Jag LOVAR att nästa sminkning ska blir mer avvikande. Känns som att jag har kört på säkra kort lite väl ofta nu på senaste, men jag vet också att dessa färger passar min ögonfärg och fungerar i alla situationer så varför byta ett vinnande koncept haha. Nej nästa gång tror jag att det blir en svart-blå sotning eller något liknande, något mer passande för utekvällar kanske? Vi får se..
 
ÖGON
Too Faced Shadow Insurance, Original
Urban Decay, Suspect
Urban Decay, Snakebite
Urban Decay, Bootycall
Urban Decay, Foxy
Urban Decay, Blackout
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24 H, 01 Black
Maybelline, The Colossal Volum' Express Mascara
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencils, Zero
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencils, Empire
 
ANSIKTE
Sleek MakeUp, Mirrored Pink - Aqua Collection
Too Faced, Candlelight Glow
 
LÄPPAR
Maybelline Color Sensational, 904 Vivid Rose (Vivids Collection)
 
 
Postat av: Victoria

Jättesnyggt målat och kombinerat gumman!

Svar: Tack fina du, roligt att du gillade det! :)
Alexandra Svensson

2013-04-28 @ 00:33:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: