Dagens Look 2013-04-12

Beauty By Lexi / 13 April, 2013 - 14:04 / Dagens Look

 
 
 
 
Var till Luleå igår och åt middag på Baan Thai, körde på en enkel och lagomt diskret sminkning med lite bronziga färger. Gick även på stan en sväng och köpte en grej, när jag kom hem insåga jag att det var fel grej så nu måste jag in och byta den nästa vecka innan jag kan visa upp den. Jag måste lära mig att fotografera/ljussätta bättre när det gäller dessa sminkbilder. På dom flesta bilder ser sminkningarna alldeles fläckiga ut tråkigt nog. Inte nog med det så märkte jag även att jag hade glömt mascaran på dom nedrefransraderna när jag fotade detta haha. Nåväl här nedan lägger jag upp en lista på dom produkter jag har använt. Ögonbrynen är som vanligt ifyllda med Anastasia Beverly Hills Brow Ex-Press i färgen brunette.
 
ÖGON
Wet n' Wild E738 Comfort Zone, (Skuggorna på vänsta sidan paletten).
Jelly Pong Pong 2-in-1 Eyeliner and Shadow
Maybelline, The Colossal Volum' Express Mascara
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: